HTML

Két évi vakáció

Új Zélandi nyaralásunk

Friss topikok

• V. Erzsébet: tényleng hihetetlen, hogy valaki, hogy lehet ennyire szerencsés, hogy azért fizetik, hogy uszkályo... (2012.11.28. 14:27) Tonga-érkezés
  • V. Erzsébet: természetesen a GEMA nem engedi németországban megnézni a videót! Bosszantó... (2012.11.28. 14:20) Serenity Beach Resort
  • V. Erzsébet: Nektek is!!!! Sok puszi (2011.04.25. 16:25) Húsvét
  • két évi vakáció: Titeket is szivesen elviszünk jövöben :-))) (2011.03.08. 10:14) Art deco fesztivál
  • két évi vakáció: @www.fuggoagyak.hu: Tuti ez a nyár! Három hete esik az eső! :-)) (2011.02.06. 06:52) Köpet túra

Linkblog

Tonga-érkezés

2012.09.15. 20:09 két évi vakáció

Tonga-7.jpgMég arra sem volt időm ráeszméljek vége a vizsgának itt a várva várt szabadság máris a repülőn találtam magam. Tonga és a bálnak volt a cél és hát a már hónapok óta áhítattal várt NEM CSINÁLUNK SEMMIT, DE AZ ÉGVILÁGON SEMMIT... :-))

Kissé meglepődtünk mikor a pilóta bejelentette odalenn esik az eső és hát kerek 17 fok van. Nem hiszem..., gondoltam a nyárba jöttünk és hát nem a Wellingtoniba abból volt részük odahaza...

Viszont mire felültünk a kis kilenc férőhelyes repülőnkre már az eső is elállt és a nap is kisütött....Tonga-13.jpg

A repülés hatalmas élmény volt fölég hogy az ablakot alig lehetett becsukni és a csomagok a hátunk mögött voltak bedobigálva egy háló mögé, a segédpilóta az egyik utastársunk volt... Irigykedtünk is rá rendesen... :-)))

A második szigetről még egy kis hajóút várt ránk a szállásunknak kinézett lakatlan szigetig. A helyiek azzal fogadtak a hajón, hogy aznap megfeneklett a part közelében egy bébi bálna a Matafanui Lodge (második szállásunk) mellett és hát kb 1 órával érkezésünk előtt sikerült visszamenekíteni a tengerbe. Hát igen az időzítés... az mindig szörnyen Tonga-23-2.jpgfontos...Szívesen segédkeztem volna egy bébi bálna locsolgatásában... fölég hogy a mentés sikeres volt.... NO, majd következőkor jobban időzítjük a nyaralást... :-))

A mi kis lakatlan szigetünk pont olyan volt mint a mesékben. Érkezésünkkor semmi emberi lelket nem találtunk, házigazdánk épp a heti mosással volt elfoglalva, és hát igen..., egy ilyen helyen nincs óra, a repülőt nem hallották, így mi lemaradtunk a kókuszdiós fogadásról. :-))

A szigetünk nem volt semmi kicsi, sem nagy. Pár óra séta körbekerülni de széltében vékony így az egyik oldalon volt az ebédlő és társalgó a másik oldalon meg a fák alatt lapultak a kis nyitott se ajtaja se ablaka bungalók. Tonga-59.jpgNem sok, pontosabban öt darab. Így a házigazdánk mindenkit úgy tudott kezelni mintha régi jó barátai lennénk. Nem sok ilyen hely van azért...

A hosszú út és egyéb fádságoknak köszönhetően kis séta után csak arra ébredtünk itt az este sötét van és hívnak vacsorára. :-)) A közös ebédlőben mindenféle érdekes emberekkel találkoztunk. Volt négy vízalatti fényképész, bálnákat jöttek lencsevégre kapni, no és a kedvencünk a delfines néni. Azóta is elmélkedünk, hogy lehet valaki annyira szerencsés, hogy azért fizessék a delfinekkel ússzon együtt. De nem akármilyen delfinekkel, igazi vad delfinekkel. És hát és a vad delfinek szabályosan játszanak vele, ha nem latom a videókat sohasem hiszem el a delfinek ennyire emberiek tudnak lenni..

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

V. Erzsébet 2012.11.28. 14:27:44

tényleng hihetetlen, hogy valaki, hogy lehet ennyire szerencsés, hogy azért fizetik, hogy uszkályon a bálnákkal...
Amugy hihetetlen élmény lehetett ez a kirándulás..