HTML

Két évi vakáció

Új Zélandi nyaralásunk

Friss topikok

  • V. Erzsébet: tényleng hihetetlen, hogy valaki, hogy lehet ennyire szerencsés, hogy azért fizetik, hogy uszkályo... (2012.11.28. 14:27) Tonga-érkezés
  • V. Erzsébet: természetesen a GEMA nem engedi németországban megnézni a videót! Bosszantó... (2012.11.28. 14:20) Serenity Beach Resort
  • V. Erzsébet: Nektek is!!!! Sok puszi (2011.04.25. 16:25) Húsvét
  • két évi vakáció: Titeket is szivesen elviszünk jövöben :-))) (2011.03.08. 10:14) Art deco fesztivál
  • két évi vakáció: @www.fuggoagyak.hu: Tuti ez a nyár! Három hete esik az eső! :-)) (2011.02.06. 06:52) Köpet túra

Linkblog

Rejtély

2012.08.06. 10:56 két évi vakáció

Ha bárki is csodálkozna hova tűntem el … Hát, nem untam meg a blogot ... csak ...Vége van a két évi vakációnak... :-(( És hát mit is jelent ez nekem?... Azt amit már egyszer kijelentettem, hogy sohasem fog megismétlődni … Már megint honosítok! ... Igen!!! ... Már MEGINT!

Még szerencse halottam van Aucklandban egy másik Zita :-))) aki ugyancsak pályázik a világ legtöbb országában gyógyszerész címre. Huhh!!! Legalább nem vagyok egyedül! Lehet ez a Zita sors?

Mindenesetre van nem egészen két hónapom, hogy mindent tökéletesen tudjak, amit 10-ik osztályos korom óta valaha is tanítottak... Sőt még azt is, amit eddig sohasem tanultam meg mert képtelen voltam felfogni!!! Integrálás, deriválás, atomszámok és vegyértékek, elkerülhetetlen része egy átlagos gyógyszerészi praxisnak. :-)))

No, ha majd újból élek és nem csak szuszogok, akkor majd a blog is fog szépen gyarapodni. :-))) Remélem addig is nem felejt el mindenki. :-)))DSC07958.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ujzeland.blog.hu/api/trackback/id/tr694697954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása