HTML

Két évi vakáció

Új Zélandi nyaralásunk

Friss topikok

  • V. Erzsébet: tényleng hihetetlen, hogy valaki, hogy lehet ennyire szerencsés, hogy azért fizetik, hogy uszkályo... (2012.11.28. 14:27) Tonga-érkezés
  • V. Erzsébet: természetesen a GEMA nem engedi németországban megnézni a videót! Bosszantó... (2012.11.28. 14:20) Serenity Beach Resort
  • V. Erzsébet: Nektek is!!!! Sok puszi (2011.04.25. 16:25) Húsvét
  • két évi vakáció: Titeket is szivesen elviszünk jövöben :-))) (2011.03.08. 10:14) Art deco fesztivál
  • két évi vakáció: @www.fuggoagyak.hu: Tuti ez a nyár! Három hete esik az eső! :-)) (2011.02.06. 06:52) Köpet túra

Linkblog

Itt van a tél, itt van újra...

2011.08.03. 11:44 két évi vakáció

Hát igen, az Új Zélandi tél. Tartott is kerek 3 napot. :-)) Mikor ideköltöztünk felvérteztek a tapasztaltabbak hogy itt errefelé vannak 3 napig tartó évszakok. Na, gondoltam túloznak egy kicsit, de nem baj a legjobb családban is elfordul.

A tavaly télről nem mesélek mert az egy nagy élmény volt, nem is emlékszem kinn mennyire volt hideg, de a lakásban rendszeresen 11-2 fokban ébredtünk.

Alig vártuk jöjjön a nyár, és vártuk és vártuk és már március volt, és akkor ráébredtem a nyárnak már vége van, és talán volt is három olyan nap február végen amikor szandálban és ujjatlanban is jól ereztem volna magam.

Aztán beállt ez az október – novemberi idő, és az igazi télnek semmi nyoma.

Így hogy van fűtésünk idén, már másképp állunk hozzá a kinti hőmérséklethez is :-))) Micsoda egy felfedezés ez a fűtés, valaki elmesélne a Kiwiknek is, mert én hiába próbálkozom „csövekben folyik a meleg víz, és melegíti a lakást, van a házban minimum 20 fok, és tudod ha kimész a Wc-re nem fagysz rá az ülőkére....”

Visszatérve az előző témára lefestem az egyetlen igazi téli csendéletet itt Newlandsben. Felkeltünk reggel és a hőmérő tavalyra emlékeztetett, volt a házban 15 fok. Gondoltam jó hideg lesz ma akkor a patikában is. Jól felöltöztem, de nem eléggé. Mint kiderült az egyetlen fürdőszoba melegitő méretű fűtőtestünk kipurcant a szombati hidegben. Nem csoda nem bírta hiszen az ajtó is folyamatosan nyitva van. Nem lehet azt becsukni, meg azt hiszik az emberek zárva vagyunk... nem baj majd holnap vesz a főnök másikat, de addig meg elleszünk egy napot nélküle is... Erzem lefagy az ujjbegyem ekkor ránézek a hőmérőre és kerek 10 C fokot mutat. Ez kb olyan most, mintha a Móricz Zsigmond körterén télen sült gesztenyét árulnék, de ott legalább a tűz fölött melegíthetném az ujjbegyeimet.

A főnököm persze ma is rövid ujjú ingben jött, annak ellenére hogy tudta nem lesz fűtés, na igen van aki bírja.... De én nem születtem Kiwinek...Délig miközben engem a sírás kerülget a lefagyott kezem meg az elgémberedett talpam miatt, legalább háromszor megkérdik hogy ugye nálunk még ennél is hidegebb szokott lenni télen...én erre inkább nem válaszolok, amúgy is mindenki olyan pofát vág nekem, hogy akár már ki is mondhatnák, hogy „ne hisztizz már, nincs is olyan hideg. Bezzeg mikor én egyetemista voltam, befagyott a házban, a vödörbe a felmosórongy....”

De aztán megtörténik a 10 percig tartó csoda. Elkezd havazni, csak itt, csak nekem! Úgy havazik mar keresném is a karácsonyfát... Olyan igazi sűrű, nagy hópelyhekben. De minden csoda 10 percet tart, kisüt a nap és vége a télnek....

 

A kép tavaj télen készült itt nálunk a házban... csak azért, nehogy bárki is kételkedne abban amit leírtam...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ujzeland.blog.hu/api/trackback/id/tr103122446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása