HTML

Két évi vakáció

Új Zélandi nyaralásunk

Friss topikok

• V. Erzsébet: tényleng hihetetlen, hogy valaki, hogy lehet ennyire szerencsés, hogy azért fizetik, hogy uszkályo... (2012.11.28. 14:27) Tonga-érkezés
  • V. Erzsébet: természetesen a GEMA nem engedi németországban megnézni a videót! Bosszantó... (2012.11.28. 14:20) Serenity Beach Resort
  • V. Erzsébet: Nektek is!!!! Sok puszi (2011.04.25. 16:25) Húsvét
  • két évi vakáció: Titeket is szivesen elviszünk jövöben :-))) (2011.03.08. 10:14) Art deco fesztivál
  • két évi vakáció: @www.fuggoagyak.hu: Tuti ez a nyár! Három hete esik az eső! :-)) (2011.02.06. 06:52) Köpet túra

Linkblog

Wellington-Gisborne

2012.12.25. 09:47 két évi vakáció

karacsony-22-2.jpgIdén úgy döntöttünk egyszer s mindenkorra átvesszük a Kiwi karácsonyt. Amúgy is mindig csak szenvedünk Karácsonyi hangulatot erőltetni magunkra. A karácsonyhoz sötét, hó és hideg kell alapozásnak, a többi csak azután jön.. így alapozás nélkül fölösleges kínlódni...

Kaptam idén szabadságot is a két ünnep között úgyhogy még szenteste elindultunk nyaralni. Mire a kiwik elfogyasztják 25-én a Karacsinyi ebédet mi már a tengerparton leszünk, gondoltuk...

A sziget északi felén még nem voltunk és amúgy is Új Zéland legészakabbi pontja egy „must do” minden Kiwinek, igaz mi még nem vagyunk csak örökbefogadottak, de ez mégkaracsony-16.jpg nem indok arra hogy ne menjünk el a sziget légtrópusibb felére. Igaz idén nem panaszkodhatunk a Wellingtoni nyárra sem... Júj, kopogjuk le gyorsan...

Mahia félszigeten két nagy Pohutukawa (Az úgymond Új Zélandi Karácsonyfa, mert ilyenkor borul piros virágokba) alatt fogyasztottuk el a Karácsonyi ebédünket, azaz a töltött bárány maradványait. Kicsit nosztalgiáztunk két evvel ezelőtt jártunk itt, de akkor a szüleimmel és Levivel...

A Karácsonyi fürdés, az viszont kimaradt, a Fijiről érkező hurikán Mahia körül ért utol, ködöt és esőt hozva magával. Sebaj, van még két hetünk gondoltuk, lesz ez még így sem...

Gisbonben megálltunk, sétáltunk egyet a parkban, de valahogy nem lopta a szívünkbe magát. Egy dolgot viszont sajnálunk Tatapouriban a a rája etetést. Mindenki kap nyakig érő gumicsizmát és így lehet etetni a rájákat a partról. A ráják megszokták és megszerették a kajaszerzés eme egyszerű módját. Sajnos karácsonykor, ahogy itt Új Zélandon szokás, minden zárva volt, még a ráják is lemaradtak a vacsoráról. De ha majd újból Gisborne mellett vagyunk, akkor biztos nem hagyjuk ki.karacsony-13.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.